סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן אינטנסיבי עם סברינה
סשן אינטנסיבי עם סברינה
Efesתאריך: חמישי, 03.11.2011, 18:50 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
קבעתי לי פגישה לשעות הצהריים המוקדמות. אמצע יום עבודה,בין לקוחות התפנתה לי שעה. יום קודם ישבתי בוהה בתמונות החדשות שהמלכה סברינה פירסמה בפורום, וכמעט איבדתי שליטה!!! אהייתי מוכרח לפגוש אותה שוב.
הגעתי למקום, היא קיבלה אותי בחיוך רחב, לבושה במחוך אשר מבליט יותר את נכסיה השופעים, ומדגישים את קימורי גופה.
פשטתי את בגדי וחיכיתי לה על ברכי, ראשי מורכן. היא נעמדה מעלי והושיטה את רגלה. ידעתי מה צריך לעשות ומיד התחלתי ללקק את כף רגלה מכל מקדימה ומאחור. צליפות קלות ש שוט זנבות על אחורי החשופים הבהירו לי שהפעם אנו הולכים יותר עמוק. מדי פעם ההצלפות העדינות נגעו בשק האשכים שלי והקפיצו לי את הדופק קצת. "אל המזרון על 4" היא פקדה ואני מציית. היא התיישבה מולי על הכורסא.
"הורד נעליים" היא פקדה ואני מציית. "נקה לי את כפות הרגלים"! לשוני החלה למצוץ אץ בהונותיה בעדינות, לא מחמיצות את הרווח בין האצבעות, עברתי מכף רגל ימין לשמאל וחזרתי על המהלך. "ידיים לאחור וגב אלי"! מיד צייתתי והיא קשרה את ידי מאחורי גבי.
"על הגב" נשכבתי על גבי, ידי הקשורות קצת הפריעו לי אבל התגברתי על חוסר הנוחות. היא נעמדה לשנייה , פיסוק מעל ראשי והסירה את תחתוניה. לאט לאט ישבנה החל לרדת אל פני עד שאפי היה בין פלחי ישבנה ולשוני בין שפתיה. מיד לשוני החלה לעבוד במרץ וללקק את איברה התפוח, מדי פעם היא הרימה את ישבנה כדי שאוכל לנשום ומייד חזרה והתיישבה על פני. מספר דקות והיא הסתובבה עכשיו לשוני נדחבה איל יבנה ואפי בין שפתיה. "אני רוצה שתזיין לי את התחת בלשון שלך" ואני מייד מקשיח את לשוני והיא עולה ויורדת עליה כאשר לשוני נתחבת לתוך פי הטבעת שלה. מספר תנועות מהירות והיא קמה מעלי וחזרה לשבת על הכורסא.
"לכא" היא פקדה ואני מנסה להגיע לשם כמה שיותר מהר עם ידיים קשורות מאחורי גבי. היא סימנה לי להמשיך את מלאכת הליקוק של איברה ואני מציית.לשוני מוצאת את דרכה אל בין השפתיים ומחפשות את הדגדגן התפוח. "לא! זה בשבילי"! היא מבהירה לי את מקומי ואני חוזר ללקק את השפתיים החיצוניות והפנימיות. ידה החלה לעסות את דגדגנה והיא מאוננת לפני כאשר לשוני בתוכה. מספר דקות ואז היא הרימה את ישבנה ואני אחרי מנסה לא לאבד את השפתיים. גניחות עזות הבהירו לי שהיא בדרך לגמירה . "לקק את לי את התחת! עכשיו" לשוני מייד ירדה לפי הטבעת ואני מלקק ומלקק סביב ובפנים כמה שאפשר. לפתע היא דחפה אותי מעליה, ראיתי את עיניה המצועפות והבנתי שהיא הגיע למחוז חפצה. מספר שניות של אנחות והיא נרגעה. זה מדהים לראות אישה יפה גומרת מכל כך קרוב.
היא סימנה לי להמשיך. "לקק לי את הדבש" ואני חוזר ללקק את איברה הלח והתפוח. הנוזלים שלה מתוקים מדבש.
"ישבן אלי! ! אני מייד מציית ועומד על 4 כאשר ישבני אליה.
היא אוחזת באשכי ומושכת אותי קרוב יותר אליה. אני מרגיש את ידה חפנת את בסיס האיבר שלי וידה השנייה קושרת משהוא סביב שק האשכים שלי. אני מציץ לאחור בין רגלי ורואה סרט ורוד סביב זוג האשכים שלי

המשך יבוא.............
 
Efesתאריך: ראשון, 06.11.2011, 07:35 | הודעה # 2
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
המתיחה של האשכים שלי מעבירה בי הרגשה של ציפייה. אני יודע שיש רק סיבה אחת טובה לצורך של המלכה סברינה להרחיק את אשכי ולשלוט בהם כך. אני מרגיש את נוזל הסיכה זולג במורד חריץ ישבני ואצבעה חודרת בעדינות אל תוכי. מספר שניות לאחר מכן אני מרגיש איבר מפלסטיק חודר אל תוכי, בהתחלה לאט ואז עובר את מחסום השריר. טפיחה קלה על אחורי "שחרר את החור שלך!" אני משחרר את השריר והאיבר חודר אלי עמוק . ואז להפתעתי הוא מתחיל לרטוט, בתוכי. הרטט עובר בעמוד השדרה שלי ומתפוצץ במוחי. זו הרגשה מדהימה שלא הרגשתי מעודי. אני מרגיש את המלכה סברינה מזיינת אותי עם האיבר הרוטט הזה. אני מנסה לברוח קצת קדימה אבל היא אוחזת חזק באשכי ומונעת ממני. במשך דקות ארוכות היא מזיינת אותי חזק. ואז היא שולפת אותו ממני, השריר פתוח ורפוי, האינסטינקט הוא לנסות לכווץ את השריר אבל זה לא ממש מצליח. "יש לך חור יפה וגדול, מעניין כמה ישלם לי הומו על זיון חור כמו שלך!", המחשבה מעבירה בי רטט. נאיבר חודר אלי ושב, הפעם פנימה והחוצה במלואו. דקה או 2 של דחיפות ואז כאשר הוא עדיין בתוכי היא פוקדת עלי " שכב על הגב" אני מציית.
היא מתיישבת על פני, לשוני בתוכה והיא מזיינת אותי שוב, הפעם אני בלשוני מענג אותה והיא מתענגת על ישבני. אני מרגיש את הלחץ בבסיס האיבר, כנראה שגם היא. " אני מרשה לך להשפריץ את הגועל נפש החוצה" אני מיד גומר כאשר לשוני בתוכה, איבר פלסטיק רוטט בתוכי, וידה אוחזת באיברי. הנוזל הלבן ניתז על החזה שלה ואני מרגיש אותה צוחקת.
לאט לאט היא נשלפת התוכי וקמה מעלי.
אני נשאר לשכב, מחזיר לעצמי את הנשימה.
היא נשכבת לידי וחופנת את ראשי וכך אני חוזר לאט לאט לכדור הארץ.
מדהימה זה לא מתחיל לתאר אותה!
 
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 06.11.2011, 15:40 | הודעה # 3
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
המשך יבוא????????????? biggrin
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן אינטנסיבי עם סברינה
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024