סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » play party בניו יורק
play party בניו יורק
Efesתאריך: ראשון, 13.11.2011, 17:33 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
טסתי לניו יורק בענייני עבודה ל 3 ימים. לפני הטיסה הודעתי לאחד החברים שלי מהפורומים הקשורים ב bdsm שאני מגיע לניו ורק, חשבתי להיפגש אתו. להפתעתי הוא מודיע לי שהוא מארגן מפגש, play party, של מספר מלכות. כל מלכה מביאה עבד או 2, ושאל אם ארצה להצטרף. לא נתתי לו תשובה סופית וסגרנו שאתקשר אתו כאשר אגיע. העבודה בניו יורק הייתה אינטנסיבית מאוד, שמנים קצרים ועבודה מרובה. הנה קוריוז קטן: חדר המחשבים שבו אני עובד נקרא "cage", הכלוב, על שום כלוב הפרדיי המקיף אותו.
הרגשתי שאני "בוגד " במלכה שלי ולכן נכנסתי לאתר שלה וסיפרתי לה על ההזמנה, כתבתי לה שאני מתלבט. היא ענתה:" חיים רק פעם אחת". השבתי לבחור בחיוב אבל אמרתי לו שמעולם לא השתתפתי ב play party ולכן אני מאוד חושש. הוא הודיע לי שאין לי מה לדאוג, אני לא ממש אשתתף אלא יותר אצפה מהצד, אמנם קשור ועירום אבל לא ממש במשחק, הוא כבר סגר הכל.
הנסיעה הייתה ארוכה, כמעט שעה, הגענו לבית בודד, לא אחוזה אבל בודד וגדול. הבחור הסביר לי בדרך שהבית שייך לאחר מהעבדים היותר אמידים שיש בקבוצה. כאשר הגענו כמובן לא נכנסנו מהכניסה הראשית, אלא מ"כניסת המשרתים". מעין כניסה צדדית אשר הובילה לחדר הלבשה שם פשטנו את בגדינו, הוא לבש מעין חגור מעור שחור, קולר לצווארו, על הקולר הייתה טבעת עם שם המלכה שלו, תאריך, ושמו. אני עירום כביום היוולדי עומד לידו ומרגיש מוזר. הוא הוביל רותי לחדר נוסף ואפלולי, שם הוא ירד על 4 וסימן לי לרדת גם. הוא צלצל בפעמון וחיכינו.
לחדר נכנסה אישה כבת 50, לא רזה , לבושה במחוך עור שחור ותחתון עור שחור, מגפים שחורות עם עקב גבוה, החזה שלה היה מחוץ למחוך. היא הביטה בנו וחזרה מיד פנימה. מספר שניות לאחר מכן נכנסה אישה אחרת פנימה, גם כבת 50, רזה , גבוהה, שיער בלונדיני, חזה גדול ומנותח. לבשה מחוך עור אדום, מכנסי עור שחורים ונעלי עקב שחורות. הבחור ניגש אליה והגיש לה צווארו, היא חיברה שרשרת לקולר שלו וסימנה לי באצבעה להצטרף אליה. שנינו על 4 אחריה לחדר גדול ומואר. באמצע החדר היה עמוד, על העמוד התפתל עבד צעיר בשנות ה 20 שלו, כל לבושו היה תחתון, איברו המרשים מאוד היה חשוף, ישבנו היה חשוף, וbutt plug נעוץ בישבנו. 3 נשים ישבו סביב שולחן ולצד כל אחת עבד של 4 לרגליה. אותי לקחו לפינה וקשרו אותי לשולחן. את ידי אזקו מאחורי גבי. הגבירות שיחקו משחק קלפים, כנראה פוקר, וכל פעם שאחת זכתה היא רשמה משהוא לזכותה. מדי פעם אחד העבדים נמשך מתחת לשולחן ושמתי לב שראשו היה למטה, ראיתי אותו מלקק את רגלי המלכות אחת, אחת. הבנתי מהדיבורים האוויר שהן מהמרות על העבדים שלהן. כל פעם שירות אחר. פעם ללקק רגלים, פעם לשמש כהדום לרגלים, פעם כמאפרה, ואחד אפילו שימש כמרקקה, הן ירקו לתוך פיו כל אחת בתורה וצחקו.
פתאום אחת מהן קמה וסימנה לבחור הצעיר אשר התפתל על המוט להגיע אליה. הוא ניסה אבל הרצועה אשר קשרה אותו הייתה קצרה מדי. היא חייכה וסימנה לחזור למקומו. ואז היא סימנה לעבד של לגשת אליו. היא צוותה עליו "make him hard" הבחור שאני באתי אתו חפן את איברו של הרקדן הצעיר והחל לעסות את האיבר. "with your tongue" היא צוותה , ולהפתעתי הוא החל ללקק את אשכיו ואת איברו. כנראה שזה השפיע כי איברו של הרקדן הזדקף. גם איברי הזדקף לו וזה לא נעלם מעיני אחת המלכות אשר נגשה אלי ולחשה לי "Do you like it?" השבתי בחיוב. המראה של עבד מוצץ לעבד אחר תחת הוראת המלכה שלו זה דבר שעוד לא ראיתי. היא חייכה וחזרה לשולחן.
אחת המלכות סימנה באצבעה ומיד כל העבדים נגשו לרקדן והחלו ללקק את איברו ואשכיו. הבחור נראה מתאפק לא לגמור. העבדים לא נראו נהנים אבל בצעו את המוטל עליהם. לפתע אחת המלכות קמה מהשולחן וניגשה לעבד אחד, משכה אותו משם לחדר צדדי. שאר המלכות צחקו בקול רם. ואז פנו אלי. 3 התקרבו אלו והחלו לשחק באיברו התפוח, מדי פעם אחת מהן תפסה את אשכי ולחצה אותם כלכך חזק שהאוויר ברח מראותי. הרגשתי את הלחץ מתחיל בבסיס האיבר וכנראה שגם הן כי הן הפסיקו וחיכו שאיברי יירגע. כך הן שחקו איתי 3 או 4 פעמים. וכל פעם צחקו כאשר נתקו מגע ועזבו אותי להירגע. זה ממש מתסכל.
המלכה חזרה מהחדר השני כאשר העבד שלה לבוש כמשרתת צרפתיה, חצאית טוטו קטנה, איברו בתוך מתקן מוזר ושקוף נעול במנעול קטן. מאופר כאישה, נעלי עקב לרגליו ופאה בלונדינית לראשו.
"הנה , הוא שלכן, אני משלמת כאשר אני מפסידה" המלכה אמרה ושלוש האחרות צחקקו להן.
"בוא נתן בונוס לעבדים שלנו, הם הרי לא גמרו 4 ימים כבר, בטח הלחץ בביצים שלם גדול" המלכות דיברו בינהן. ואז לקחו את העבד הלבוש במשרתת וקשרו אותו לרצפה, ראשו למטה וישבנו באויר, מוט בין רגליו שמר על הרווח. קצת חומר סיכה על ישבנו, אצבע מקרית נדחפה לתוכו.
"הוא מוכן בשבילכם עבדים שלי, לכל אחת מכם יש דקה לגמור או שוב תחכו 4 ימים ומי יודע אותי אתם תהיו בצד המקבל" את המלכות אמרה. מיד הם מעמדו מאחוריו והחלו לזיין אותו אחד אחרי השני, אחד בישבנו ואחד בפיו, מספר דחיות עזות וזה שמאחור החל לפלוט את נוזליו לתוך ישבו של העבד. הקידמי לקח לו עוד 3 דחופות עזות והוא לפט את נוליו בתוך פיו של העבד. ואז זוג העבדים השני אותו הדבר. הרקדן נשאר לבדו שם, איברו גדול פועם. ואז אחת המלכות שחררה אותו והורתה לו שיש לו בדיוק 30 שניות לגמור או שהוא יסבול.
הרקדן לא בזבז זמן ומיד נעץ איברו בישבנו של העבד 4 דחיות מהירות והוא פלט את הנוזל הלבן בתוכו. כאשר הוא נשלף מהעבד, נוזלים טפטפו מישבנו של העבד, ידעתי מה הוא מרגיש, הקושי לסגור את פי הטבעת ולכן הנוזלים מטפטפים על הרצפה. הרגלים של העבד רעדו, הוא גנח מאוד חזק והתנשף, זו חוויה מעייפת מאוד.
המלכה שלו שלחה אותו להתקלח, כאשר הוא הזדקף ראיתי נוזלים זורמים על ירכיו.
לאחר מכן הכל המשיך בלעדיו.
 
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 13.11.2011, 18:49 | הודעה # 2
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
Efes, טובה ציפור אחת ביד משתיים על העץ.... מה ציפור על העץ תעזור לך אה?!?!
 
Efesתאריך: שני, 14.11.2011, 18:28 | הודעה # 3
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
ה"מסיבה" המשיכה בלעדיו. כנראה שהוא לא יכל יותר. הוא באמת נראה גמור.
לכל אורך ההתנפלות הזו המלכות צחקו בקול רם והתמוגגו מהלחץ של העבדים שלהן. לאחר מכן העבדים חזרו לפינה וחיכו להוראות.
המלכות התלחשו ונשמע צחוק קל.
אחת מהן פנתה לכוון העבדים ואמרה:" קיבלתם בונוס ועליו יש לשלם, אנו נערוך תחרות סיבולת המפסיד יקבל משימה מיוחדת כעונש"
כל מלכה פנתה לעבד שלה והחלה לקשור שרוך סביב הביצים שלהם. לאחר מכן כל שרוך נקשר לכיסא. אחת המלכות פנתה אלי ואמרה:" אתה לא משתתף אבל אתה נהנה מאוד מהמראה" היא הצביעה על איברי התפוח והפועם. הנהנתי להסכמה והשפלתי מיד מבט כי הצעד הבא שלה היה לכוון איברי. היא דרכה קלות על איברי וציחקקה.
התחרות החלה, כל עבד ניסה לגרור את הכיסא שאליו נקשר כמה שיותר מהר לצד השני של החדר, אבל הכיסאות התבררו ככבדים והמשימה לא הייתה קלה. שק האשכים שלהם נמתח, והכאב ניכר על פניהם ובגניחות שלהם. כ 5 דקות תמימות נמכה תחרות המשיכה. לבסוף הבחור שאיתו באתי ניצח.
הם עמדו שם, כולם מתנשפים ומזיעים מאוד. המלכות אשר עודדו והצליפו ב"סוסים" שלהם במהלך המירוץ נראו מרוצות מהמחזה.
ואז אחת מהן הביאה צלוחית והורתה לי לאונן ולגמור תוך 2 דקות על הצלחת, לאחרי זה שזכה עשה את אותו הדבר, וכך כולם לפי הסדר עד שזה שהגיע אחרון נותר לבדו. המלכה שלו הניחה את הצלחת לפניו והורתה לו לנקות אותה בלשונו כעונש על כך שהביך אותה בתחרות. המראה של גבר עירום מלקק זרע של 3 גברים אחרים מצלוחית הוא מראה שלא ראיתי מעולם. לאחר שסיים והראה למלכה שלו שהצלחת נקייה היא הרשתה לו לגמור על המגף שלה.
לאחר שניקה גם את המגף שלה, העבדים נשכבו על גבם, רתמה נקשרה לפניהם , face dildo, והמלכות החלו לענג את עצמן על פני העבדים שלהן. הן מאוד נהנו לעלות ולרדת על הדילדו הקשור לפני העבדים שלהן ובדרך קצת להכות את איברי ואשכי העבדים עד שהן גמרו.
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » play party בניו יורק
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024