סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן חלומי
סשן חלומי
Efesתאריך: שלישי, 22.11.2011, 16:02 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
זה היה הסשן הראשון שלי אחרי החזרה מחו"ל. בניו יורק השתתפתי בסשן רב משתתפים, Play party.
המלכה סברינה קיבלה אותי בחיוך, כמו תמיד. ניהלנו שיחה קלה והיא בקשה לשמוע על הקורות אותי בסשן. לאחר שסיימתי לספר הכל היא אמרה " אני מאוד קנאית לעבדים שלי, את תיענש היום. אני לא אוהבת שעבדים שלי באים במגע עם עבדים אחרים ללא פיקוח שלי". היא קמה והורתה לי לפשוט את בגדי ולחכות לה על ברכי. מספר דקות לאחר מכן היא נכנסה לחדר, שוט בידה, והיא מורה לי להגיד שלום כמו שאני יודע. מיד לשוני החלה ללקק את רגליה ונעליה. מספר צליפות שוט על ישבני החשוף הבהירו לי שהיום זה יכאב. עברתי לרגל השנייה. היא עמדה מעלי ומידי פעם צלפה בי בעזרת השוט שלה. הצליפות היו צורבות ומספר מהן נחתו על אשכי, דבר אשר הקפיץ אותי קצת.
"עמוד! גב שלי ידיים לאחור" אני מציית, והיא לוקחת חבל וקושרת את מרפקי אחד לשני מאחורי גבי. "ידיים קדימה" אני מנסה להביא את ידי קדימה אבל המרפקים הקשורים שלי מגבילים את התנועה. היא קושרת את ידי מלפנים אחת לשנייה. "עכשיו! על הברכיים וישבן אלי, אני הולכת לזיין אותך כמו שלא זיינו אותך מעולם" אני יורד על ברכי, ישבני אליה וראשי כל המזרן. אני שומע את כפפת הליטקס, ואז מרגיש את חומר השימון על חריץ ישבני. אצבע חדרת במהירות ומשמנת מבפנים את פי הטבעת. מבט חטוף בין רגלי לאחור מגלה לי שהמלכה סברינה לובשת "סטראפאון" ורוד עבה.
"תמצוץ אותו טוב!" היא מורה לי ואני מתפתל להגיע לפוזיציה שאוכל להכניס את האיבר הוורוד לפה שלי. היא חדירה את האיבר הוורוד לפה שלי עמוק, אני נחנק. דמעות בעיני. היא שולפת אותו ונותנת לי לעשות את העבודה. "אתה מוצץ עם שיניים! אם אתה הייתה צריך למצוץ לגבר אחר זה לא היה נעים". היא מוחקת וממשיכה לזיין את הפה שלי. ואז היא כופפה אותי קדימה. ראשי על המזרן וישבני באוויר. במכה אחת היא חדרה אלי! נשימתי נעתקה, עוצמת החדירה והמהירות לא השאירו לי סיכוי מולה. היא החלה חודרת אלי בקצב מהיר יותר ויותר. זה נראה שכל האנחות שלי והגניחות רק גרמו לה לעבוד יותר מהר. פי הטבעת שלי שרף! ניסיתי להיזרק קדימה אך ללא הצלחה. היא אחזה באשכי ומנעה ממני להתרחק. "אתה תשלם על מה שעשית!" תחושת הצריבה בישבני גדלה מרגע לרגע. המוח שלי לא יכל לחשוב על דבר אחר אלא על התחושה הזו ואז היא הפסיקה. נשלפה ממני.
נשמתי למספר שניות. "אל תזוז ! יש לי משהוא גדול יותר בשבילך" חיכיתי ואז זה בא!. המלכה סברינה חזרה עם דילדו וורוד עבה. "אתה רואה! את זה אני אכניס לך" היא החלה להחדיר את האיבר הגדול לתוכי. יד אחת משכה לי באשכים לשם מתן קונטרה ולאט לאט היא פילסה את דרכה לתוכי. הכאב כבר היה גדול ממה שיכלתי לשאת ונזרקתי במהירות קדימה. האשכים שלי אשר היו בידה לא אהבו את זה. המלכה הבינה שאני לא אצליח לקבל את האיבר לתוכי היום. "ננסה יום אחר! בינתיים נכניס את זה" והרגשתי פלאג אנאלי נכנס לתוכי. היא שחררה את ידי והורתה לי לשכב על הגב. ואז נעמדה בפיסוק מעלי. המראה של" גן העדן" שלה מולי הוא מראה מרהיב ביופיו. לאט לאט היא התיישבה על פני. "לשון בחוץ " היא הורתה לי. היא החלה להתחכך על לשוני קדימה ואחורה. ביד אחת שלה היא חפנה את אשכי ומשכה אותם בעדינות. המראה של "חלקת האלוהים של המלכה סברינה" הוא מראה מדהים. יש לה את האיבר היפה ביותר שראיתי עד כה. הטעם שלה הוא כיין משובח בפה שלי. אני מלקק את השומר בפתח שלה ומרגיש את הרטט עובר בה. היא מזיזה את ישבנה ועכשיו לשוני בתוך פי הטבעת שלה. "אני רוצה לתת לך לשתות מהמשקה שלי" היא אומרת ואני עונה שמעולם לא שתיתי. היא מתרוממת מעלי ומסתכלת עלי בחמלה. "מעולם לא שתית שמפניה טבעית?" אני משיב שלא. בסתר ליבי אני מקווה שהיא עדיין תיתן י את החוויה הזו אשר עד עכשיו לא חוויתי, אך היא מחייכת ואומרת "לא היום" היא מתיישבת חזרה על פני וממשיכה לרכב עלי לשוני. ידה האחת חופנת את אשכי והשנייה משמנת את איברי. "אתה רשאי לעשות לעצמך ביד ולהשפריץ" אני מיד מתחיל לשפשף את האיבר התפוח שלי בעודה יושבת עלי. נוזל חם ודביק ניתז ממני על בטני.
אני לאט לאט נרגע, היא יושבת לידי ומלטפת את ראשי. "תירגע, תנוח קצת" היא שמה את ראשי על החזה שלה ואני שוקע במספר דקות של רגיעה מושלמת על חזה מושלם.
חוויה מדהימה !
אני יושב כאן היום ומעלה את החוויות שלי על הכתב. משחזר את התחושות. סביב אנשים לא מבינים מדוע מרוח לי חיוך טיפשי ורחב על הפנים.
המלכה סברינה, את מדהימה אותי מחדש. אני מכור!!!!
בשבילך אני מוכן לעשות הכל!!!!!!
 
Mistress_Sabrinaתאריך: שישי, 25.11.2011, 13:25 | הודעה # 2
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
כתבה ממש יפה
 
וויזארדתאריך: רביעי, 04.01.2012, 10:45 | הודעה # 3
טוראי
קבוצה: Пользователи
הודעות: 8
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
קראתי בהנאה!
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן חלומי
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024