סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » הסשן האחרון שלי עם המלכה סברינה (הסשן האחרון שלי עם המלכה סברינה)
הסשן האחרון שלי עם המלכה סברינה
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 10.06.2012, 19:13 | הודעה # 1
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
הסשן האחרון שלי עם סברינה האלוהית!
הגעתי בשעות הצהריים למקום. להפתעתי חוץ מסברינה הייתה עוד אישה במקום. סברינה שאלה אותי אם מפריע לי שחברה שלה תצפה בסשן שלנו ועניתי שאין לי בעיה עם זה. סברינה יצאה מהחדר והשאירה אותי עם אותה בחורה צעירה אשר איני יודע את שמה. היא ישבה על כורסא וצפתה בי פושט את בגדי, ויורד על ברכי. זו הרגשה קצת מוזרה שאישה שאני לא מכיר צופה בי ברגעים כאלו. זה אמור להיות אינטימי ביני לבין המלכה שלי אבל זו גם תחושה שונה ואני זרמתי עם זה. סברינה נכנסה לחדר יפה מתמיד, לבושה בלבוש עור צמוד אשר מדגיש את קימוריה השופעים. החזה המדהים שלה איים לקפוץ החוצה מהחזייה , וליבי החסיר פעימה. היא סימנה לי ואני מבין מיד ומתחיל ללקק את נעליה. ישבני פונה לאותה בחורה אשר צופה בנו. לשוני מלקקת את נעליה עד שהן מבריקות. מדי פעם סברינה מגניבה משפט ברוסית לאותה בחורה ושתיהן מצחקקות קלות. אני חושב שהן מצחקקות עלי וזה מגביר את תחושת ההשפלה. הצחוק של המלכה סברינה הוא כה יפה.
המלכה סברינה פוקדת:" אל תזוז מכאן!" ואני מציית. ישבני באוויר וראשי על הרצפה. אני רואה את המלכה סברינה חוזרת לכווני כאשר בידי שרשרת וחוט. ידה האחת חופנת את זוג האשכים שלי אשר מתנדנדים להם שם בין רגלי ולאט לאט כורכת את החוט סביבם. מספר ליפופים סביב בסיס האשכים ואז סביב בסיס האיבר. המתיחה של האיברים העדינים מורגשת ומדי פעם היא שוב פונה לאותה צעירה ושתיהן מצחקקות להן כנראה על מראה האשכים שלי המתוחים להם שם. לאחר מכן היא מחברת את שרשרת הברזל לחוט האוגד את אשכי. משיכה קלה לראות את תגובתי ושוב הן מצחקקות קלות. המלכה סברינה מגישה לאותה צעירה את השרשרת ואומרת לה להחזיק בה. ואז היא ניגשת לפני. היא נעמדת במרחק מה ממני ופוקדת:" אלי! לקק את לי את הרגליים עבד קטן שלי!"
אני מנסה להגיע אליה אבל המתיחה באשכים שלי גדולה ואינה מאפשרת לי לזוזו הרבה קדימה. אני זז עוד קצת ושוב המתיחה גדלה, הלחץ על האיברים העדינים האלו גדול ואני לא מצליח לרגלי המלכה שלי. היא מצליפה בי ופוקדת :" נו!!! אני יחכה יום שלם לליקוק שלי!" ואני מנסה שוב . הפעם אני מצליח להגיע אבל האיברים שלי מתוחים מאוד, הכאב מתגבר ואני מרגיש את הבחורה הצעירה מותחת ומנסה למנוע ממני להגיע לרגלי המלכה שלי. אני מושך קדימה חזק יותר ומרגיש אשכי עומדים להיקרע ממני. אני מצליח להגיע בקצה לשוני לרגלי המלכה וללקק אצבע אחת ולא מליח יותר וחוזר לאחור לשחרר את הלחץ.
" אם אתה לא מצליח לעשות את זה אז העונש יגיע" המלכה סברינה אומרת ומיד מגיעה מאחורי ומתחילה להצליף באשכי המתוחים. הכאב הוא חד ואני מתפתל. כל התפתלות שלי מסיבה כך זה נראה הנאה למלכה סברינה אשר מצליפה באיברי ובאשכי ומצחקקת על תגובתי יחד עם אותה בחורה צעירה.
לאחר מספר הצלפות כואבות אני מרגיש את ידה משמנת את חריץ ישבני ומיד מבין מה הולך לבוא עכשיו. ישבני פונה לכוון אותה בחורה אשר מחזיקה את השרשרת המחוברת לאשכי העקודים. אני מביט במראה בצד ורואה את האשכים שלי משוכים לאחור מעבר לישבני, אדומים, סגולים, וכואבים. איברי נראה כשרך עודף התלוי שם. אני גם רואה את סברינה לובשת את הסטראפאון הוורוד וניגשת אלי. היא פונה לבחורה הצעירה ומסבירה לה משהוא ברוסית. הבחורה משנה מיקום שתוכל לראות יותר טוב איך סברינה חודרת אלי. לאט לאט סברינה חודרת אלי עמוק. אני רואה במראה כיצד האיבר הוורוד חודר לתוכי, החזה המדהים של המלכה סברינה נע עם תנועותיה כאשר היא "מזיינת" אותי. "אתה היום תהיה הזונה שלי! אני אקרע לך את התחת! אני אמרתי לה שאתה רחב! אל תאכזב אותי" היא חודרת אלי מהר יותר ויותר, אני מרגיש את ירכיה חובטות בישבן שלי ואת האיבר הוורוד קורע אותי וחודר עמוק. התחושה של האיבר עובר את מחסום השריר ומחליק פנימה, בשילוב המראה של המלכה סברינה, עם עורה הלבן והצח חודרת אלי מביאה אותי לידי אקסטזה! זה מראה שלא ישכח ממוחי הרבה זמן. מדי פעם המלכה סברינה גוחנת מעלי, כאשר איברה עדיין בתוכי, אני מרגיש את נשימתה על עורפי והיא לוחשת לי באוזן, "אתה שלי! ורק שלי!". היא ממשיכה "לזיין" אותי בברוטליות ואז נחה, היא עדיין בתוכי. היא לאט לאט נשלפת ממני ופוקדת עלי לשכב על הגב. היא משחררת את איברי ואשכי ונעמדת מעלי בפיסוק. אני לא יכל להסיר את המבט ממפגש הירכיים שלה. שם שוכן גן העדן. אני בפיסוק מעלי ופוקד עלי לענג את עצמי. אני מתחיל לשפשף את איברי ואז שתן חם ניגר על איברי ומתערבב בזרע חם הניתז ממני. השתן שוטף את הזרע ממני. לאחר מכן היא מתיישבת על פני ואני מנקה את שאריות הנוזל המלוח משפתיה הלבנות. היא לאט לאט מתרוממת ממני ונותנת לי להחזיר את הנשימה. אני מודה לה על הזכות ללקק את איברה היפה .
לאחר מספר דקות אני קם והולך להתקלח.
זה היה מדהים!!!!!!
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » הסשן האחרון שלי עם המלכה סברינה (הסשן האחרון שלי עם המלכה סברינה)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024