סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » פעם ראשונה ביזאר קל - המלכה סברינה (פעם ראשונה ביזאר קל - המלכה סברינה)
פעם ראשונה ביזאר קל - המלכה סברינה
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 10.06.2012, 19:28 | הודעה # 1
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
מקלחת צהובה ראשונה שלי
לפני מספר חודשים הייתי בסשן אחד מני רבים אצל המלכה סברינה. כמובן שהגדרנו קוים אדומים מראש, היא מכירה אותי מספיק טוב ואני אותה ולכן זה די ברור. רק דבר אחד תמיד נשאר באוויר: ביזאר קל! מעולם לא עשיתי ביזאר קל. בפעמים הראשונות הגדרנו מאוד ברור את הקווים: 1 – ללא ביזאר קשה, חום או אדום. 2 – ללא סימנים לאחר הסשן. כל השאר נשאר פתוח.
באותו סשן, היא נעמדה מעלי בפיסוק, וכאשר מבטי נעוץ בחלקת גן העדן אשר בין רגליה, וישבנה המדהים מחייך אלי היא פנתה אלי ושאלה "ביזאר קל אתה מוכן?" חשבתי לשנייה ועניתי "מעולם לא עשיתי" היא התכופפה אלי וחייכה, "אז תחשוב על זה לפעמים הבאות". הסשן המשיך מדהים ואני יצאתי מסופק ומחויך, אך השאלה נשארה לי בראש.
מאז עברו כ 5 סשנים שכל אחד שונה מהשני ומדהים בזכות עצמו. בסשנים האלו היא הרחיבה אותי לרמה כזו שהיא הצליחה להכניס 5 אצבעות וכמעט פיסטינג מלא, אפילו כף רגל. על זה בפעם אחרת.
בסשן הזה היא חגגה עלי כמו שהיא עושה תמיד, ואז לקראת הסוף היא פנתה אלי "מה אתה חושב על ביזאר קל הפעם?" חשבתי לשנייה קצרה ועניתי " בשבילך אני מוכן להכל" היא השיבה "זה מה שאני אוהבת לשמוע". היא הושיבה אותי על הרצפה ונעמדה מולי, פיסוק קל, ידיה מכוונות, "אתה מוכן?" הנהנתי ואז זרם חם קלח ממנה ישר על פני. פעם ראשונה ששתן חם על פני, ראיתי בסרטים אבל מעולם לא העזתי. הזרם לא היה חזק, מדי שניה שתיים היא הפסיקה והביטה בי לראות את התגובה שלי. יש לה שליטה מדהימה בשרירים. הזרם החם שטף אותי במורד הגוף עד שנקווה בין רגלי ותחת ישבני, יד אחד הייתה עסוקה בשפשוף מהיר של האיבר התפוח שלי. התחושה היא ארוטית בצורה שלא תאמן, המראה של הזרם החם יוצא מתוך גופה ושוטף אותי גרם לי לגמור במהירות רבה. הזרע שלי התערבב עם השתן שלה. לאחר שהיא סיימה ליקקתי את האיבר שרטוב שלה, הטעם הלוח טיפה, והידיעה שאני מלקק את שאריות השתן שלה גרמו לי לגמור שוב.
ישבתי שם בתוך שלולית שתן וזרע מתנשף, פעם ראשונה שלי וזה היה מדהים.
היא ליטפה את ראשי ולחשה לי:" היה לך טוב כמו שזה היה לי" הנהנתי לחיוב כי לא היה לי כוח לדבר.
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » פעם ראשונה ביזאר קל - המלכה סברינה (פעם ראשונה ביזאר קל - המלכה סברינה)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024