סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » פעם ראשונה - sounding (sounding פעם ראשונה שלי)
פעם ראשונה - sounding
Efesתאריך: חמישי, 13.09.2012, 11:50 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
קבעתי עם המלכה סברינה במקום החדש שלה.
עומס העבודה קצת מפריע לי בקביעת סשנים בתדירות גבוהה כמו שאני רוצה אבל הפעם פיניתי לי שעתיים בלו"ז הצפוף וקבעתי עם סברינה.
המקום החדש שלה שקט יותר מהקודם והיא סדרה אותו יפה ומזמין. היא הדריכה אותי וחיכתה לי מחייכת ולבושה במחוך עור שחור וחצאית מיני קטנה מעור. המחוך מאוד הדגיש את החזה המדהים שלה והחצאית בקושי כיסתה את ישבנה היפה. שוחחנו מעט כי הרבה זמן לא התראינו. במשך השיחה כולה היה קשה להסיר את העיניים מהגוף היפה והנשי שלה אשר התחבא לו תחת הבגדים.
היא יצאה מהחדר להתכונן ואני פשטתי את בגדי והתכוננתי לכניסתה.
היא נכנסה לחדר והורתה לי לעמוד בפינה. עמדתי שם עירום וחפוי ראש. היא פנתה אלי ואמרה" היום אתה הזונה שלי" היא לקחה חזייה מרופדת והלבישה אותי, לאחר מכן חוטיני קטן אשר לא ממש הכיל את האשכים שלי, ומעל הכל עליונית קלילה ונשית. לסיום היא גרבה לי גרביונים מתחרה, ואז לקחה אחורה מעט והתפעלה מעבודתה. היא קרבה אלי שוב , הפעם עם פאה בלונדינית. היא הלבישה את הפאה על ראשי וחייכה. "זונה ראויה לזיין אתה היום" היא אמרה וציחקקה קלות. היא אחזה באיברי אשר היה כלוא בתוך החוטיני הקטן ואמרה "יש לך דגדגן גדול זונה קטנה שלי".
היא לקחה שרוך עור אדום והחלה לקשור את האשכים שלי אשר התנדנדו להם משתי צידי החוטיני. מתחה וקשרה עד שהם עמדו להם שם מתוחים מאוד והורידים שבהם כחולים.
היא נגשה וכורסא שלה והתיישבה. היא סימנה לי להגיע למזרון למרגלותיה. החוטיני ישב בין פלחי ישבני ונתן לכל המצב תחושה לא נוחה. חשבתי לעצמי "איך הן מסתדרות עם החוט הזה בישבן". נגשתי על 4 כמובן לרגליה והתחלתי ללקק את האצבעות. מדי פעם היא הצליפה בישבני ומשכה בחוטיני הנעוץ בין הפלחים שלו. עברתי לרגל השנייה ולאחר מספר שניות היא פסקה את רגליה ואני ראיתי שהיא אינה לובשת תחתונים מתחת לחצאית המיני השחורה. "לקק אותי טוב" היא צוותה וראשי נדחף אל בין ירכיה. לשוני מצאה את שפתי איברה והתחלתי ללקק מחוץ לשפתיים ומדי פעם לשוני חדרה אל בין שפתי איברה. כמובן שלא הזנחתי את הדגדגן. "לאט לאט, אני עוד אגמור כאן מלראות את הזונה שלי מלקקת כוס" היא אמרה ואני האטתי את הקצב. היא התחילה להיות רטובה יותר ויותר.
יד נחה על ראשי והרחיקה אותי ממנה. "אני קראתי את מה שכתבת בפורום! אנו ננסה היום משהו חדש" היא אמרה, וליבי נחרד!!! מה הולך לקרות.
היא שמה כפפת לטקס על ידה הימנית ובידה השמאלית שימנה את ראשו של איברי התפוח. היא אחזה חזק בבסיס הראש ואז לאט לאט התחילה לשחק עם פתח השופכה בראשו האדום של האיבר. הלחץ בבסיס הראש גרם לפתח השופכה להיפתח. לאט לאט היא החלה להחדיר אצבע קטנה לתוך הפתח של השופכה שלי. "תסתכל! זה מה שאתה רוצה" היא אמרה ואני לא יכולתי להתיק את מבטי. הפרק הראשון של הזרת שלה כבר היה בתוך הראש של הזין שלי. היא זיינה את הזין שלי באצבעה. זה מראה שלא כל כך מהר אני אשכח. ראש אדום ונפוח, כאשר פתח השופכה מחבק אצבע לבנה אשר מזיינת אותו. זו תמונה לספרים. כל פעם היא חדרה קצת יותר עמוק כמעט 2 פרקי האצבע בתוככי הזין שלי. היא שיחררה את האחיזה החזקה בבסיס הראש והזין נסגר סביב האצבע. היד ירדה וחפנה את האשכים שלי והשתמשה בהם להזקיר את האיבר עוד. לאט לאט היא שלפה את האצבע שלה ואז קמה והביאה משהו שנראה רפואי. "אתה יודע מה זה" היא שאלה. הנהנתי לשלילה. "בוא נראה עד היכן נגיע היום".
היא פתחה את האריזה הסטרילית ושלפה קטטר. היא אחזה שוב בבסיס הראש ושוב הראש התנפח והאדים. פתח השופכה נפתח שוב ואז לאט לאט היא התחילה להחדיר את הקטטר לתוך האיבר שלי. מילימטר אחרי מילימטר הצינורית חדרה לתוך האיבר. עמוק יותר מהאצבע. תחושה של שריפה החלה להתפשט באיברי המתוח. טיפה נרתעתי. "אני עובדת לאט עד שתגיד די" היא אמרה. "היום זו הפעם הראשונה אנו עדיין מתלמדים ומתאמנים" נשימתי נעתקה מהתחושה. תחושת הבעירה התגברה עד שלחשתי "די". היא חדלה להחדיר את הקטטר והחלה להוציא אותו לאט לאט. נשימתי חזרה אלי.
"לא רע לפעם הראשונה שלך" היא אמרה וחייכה חיוך מתוק.
 
Efesתאריך: חמישי, 13.09.2012, 11:51 | הודעה # 2
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
נשכבתי לאחרו על הגב, ולאט לאט החזרתי את הנשימה שלי לסדר תקין. תחושת הבעירה באיברי דעכה עד שנשאר רק זכרון.
"לא לנוח זונה שלי! על 4! לא מקדימה אז תקבלי מאחור" היא קמה ומולי לבשה את הסטראפאון השחור. הקונטרסט בין הזין השחור אשר מתנדנד לה בין רגליה לבין עורה הלבן מדהים!!!!!
הורדתי את ראשי והגבהתי את ישבני, קצת חומר סיכוך ומיד אצבע חדרה לישבני מאחור. בוטחת ומפלסת את הדרך לבאות. מיד 2 ו3 אצבעות טיילו בתוכי ואז היא נעמדה והרגשתי את האיבר השחור חודר אלי. תנועות איטיות בתחילה ואז בקצב מהיר יותר ויותר. שמעתי את החבטות של ירכיה בישבני והרגשתי את האיבר בוטש בי. מדי פעם היא שלפה אותו מישבני ואז חזרה פנימה. "הישבן שלך מאוד מקבל היום" היא אמרה. "אולי מצאתי אפיק הכנסה נוסף בישבן שלך" היא הוסיפה וסטרה קלות לישבני.
כ 3 דקות תמימות נמשך הזיון הזה. מדי פעם ידי נשלחה לאחור וליטפה את רגליה. לאחר מספר דקות היא לאט אט נשלפה ממני.
היא הפכה אותי על הגב והתיישבה על פני, כאשר אני מלקק אותה מלמטה היא חובטת קלות באשכי ובאיברי וצוחקת על הצורה בה הוא זז מכל מכה שלה. לשוני משוטטת בין שפתיה התחתונות לבין פתח ישבנה.
לפתע היא קמה ממני ונעמדה בפיסוק קל מעלי. הסתובבה ולקחה קונדום והלבישה אותו על איברי. היא שיחררה את אשכי הקשורים. ואז להפתעתי התיישבה על איברי כאשר האיבר בין שפתיה התחתונות. הוא לא חדר אליה אבל היא נעה קדימה ואחור עליו כאשר ידה מלטפת ומונעת ממנו לחדור אליה. היא השתמשה באיברי כבויברטור. לא יכלתי יותר ומספר תנועות מהירות שלה וכווצים לא רצוניים בבסיס האשכים שלי הבהירו שלי שאני פולט את המטען החם שלי לתוך הקונדום. היא נעה לאט לאט עד שההתכווצויות פסקו ואז התיישבה לידי. שני נשמתי במהירות, מזיע ומותש. היא קילפה את הקונדום ממני ואז אמרה:" אז זונה לא רעה בכלל ועם קצת אימון תהיי זונה מעולה ומקצועית מאוד, אבל יש עוד משהוא שאת צריכה ללמוד וזה לבלוע. כי אם אני אתן לך למצוץ הוא מצפה שתבלעי!" היא לקחה את הקונדום והורתה לי לפתוח את הפה ושפוט רוקנה את תכולת הקונדום לתוכו. הטעם מלוח אבל בשבילה אני מוכן להכל אז בלעתי את הנוזל הדביק .
היא ליטפה את ראשי וחייכה. חפנה את ראשי בין שדיה הרכים עד שחזרתי לעצמי.
זה היה מדהים!!!!
 
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 28.10.2012, 23:45 | הודעה # 3
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
kiss victory tongue
 
Mistress-Sabrinaתאריך: שישי, 04.01.2013, 13:26 | הודעה # 4
סמל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 22
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
 
feres1234תאריך: חמישי, 31.01.2013, 17:07 | הודעה # 5
טוראי
קבוצה: Пользователи
הודעות: 3
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
WOOOOW
יפה מלכתי happy גם בא לי
 
Mistress-Sabrinaתאריך: ראשון, 23.06.2013, 18:51 | הודעה # 6
סמל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 22
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
feres1234 biggrin
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » פעם ראשונה - sounding (sounding פעם ראשונה שלי)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024