סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן אצל סברינה (סשן אצל סברינה)
סשן אצל סברינה
sabrina2011תאריך: רביעי, 14.11.2018, 21:33 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Администраторы
הודעות: 9
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
לאחר היעדרות ארוכה, עבודה, הרבה עבודה, חזרתי למדינה הקטנה שלנו וקבעתי פגישה לסשן אצל סברינה. היו לי חששות עקב ההיעדרות הארוכה שלי, פחדתי מה היא תעשה לי? האם אני מספיק מוכן לקבל את מה שהיא רוצה?
שיחה בטלפון, חיפוש המקום החדש, והנה אני שם! מקום שקט , מאוד דיסקרטי, מאוד חבוי מהסביבה. היא פתחה את הדלת, ואני בשוק‼‼! היא רזתה כל כך, ועדיין נראית פצצת על. שיער בלונדיני, שמלת עור אדום ארוכה עם מגפי עור אדומים עד הברכיים. פשוט למות!
היא הובילה אותי פנימה, לסטודיו. אפלולי, הרבה שחור ואדום, הרבה "צעצועים", שוטים ושאר "מרעין בישין". "הרבה זמן לא ביקרתה אותי" היא אמרה וישבנו לשיחה קצרה. היא שאלה אותי לכיוונים שלי בסשן הזה, ואני כמו תמיד נותן לה יד חופשית לעשות בי כרצונה.
היא הורתה לי לפשוט את בגדי ולחכות לה על ברכי. יצאה , ואני מיד מבצע. עירום על ברכי מחכה לה. היא נכנסה לחדר לאחר מספר דקות. נעמדה לפני, והורתה לי ללקק את המגף הימני שלה. מיד אני זוחל אליה ומתחיל ללקק. מגף עור אדום, סוליה גבוה, ולשון לחה שמבריקה אותו.
מדי פעם אני מגניב מבט במעלה הרגל ושם לב שהיא אינה לובשת תחתון. ההתרגשות עולה, מי שצריך לעמוד נעמד‼‼! היא מורה לי לשכב על הגב, רגלי לכוון הקיר, נעמדת מעלי בפיסוק קל ולאט לאט יורדת לישיבה על פני. לשוני מיד מוצאת את דרכה בין השפתיים הטעימות שלה ומתחילה ללקק סביב, מחפשת את הכפתור הקסום במפגש השפתיים. פתאום אחיזה חזקה באשכי ומשיכה , מוציאות את האוויר מהריאות שלי. "לקק בעדינות, אם לי יכאב , אז לך יכאב פי כמה" היא אומרת ואני מיד מרגיע את ההתלהבות שלי ומנסה להיות עדין ככל שאני יכל. הריח והטעם פשוט גן עדן. אני מרגיש את הפשתים שלה עוטפות את אפי ולשוני נדחקת בינהן לתוכה. "אל תשכח את התחת" היא מזכירה לי ונעה קדימה מעט , על מנת שאוכל ללקק את חור ישבנה. אני מרגיש את השריר הקפוץ בקצה הלשון שלי ומלחך בעדינות סביבו. כנראה שאני עושה משהו טוב כי מתחילה לנוע קדימה ואחורה על הפנים שלי. אני מרגיש את הנוזלים שוטפים את פני. היא נעה קדימה , אחורה, ואז פתאום נעצרת וכל משקלה נח עלי. פני דחופים בין פלחי ישבנה, ואי אפשר נשום. מספר שניות והיא משחררת אותי לנשימה או שתיים. שוב היא מתיישבת עלי בכל משקלה עד שאני מפרפר ומשחררת אותי לנשום. הצחוק הקל שלה מעיד שהיא אוהבת את זה. מספר דקות היא משחקת עם הנשימה שלי עד שהיא מתרוממת מעלי. על 4 מולי! היא פוקדת. אני מזנק על 4 וישבני מולה, ראשי עמוק בתוך המזרן. הזיכרון של סשנים בעבר חוזר אלי. "אתה מאוד צר, אם אתה רוצה לחזור לשרת אותי זה לא יכל להיות! אתה לא תעבוד בזה, צריך להרחיב אותך שוב" היא אומרת ואני מרגיש אצבעות משומנות עוברות החור שלי ומכינות אותו. אחת משמנת בתוכי, ואני יודע מה מגיע עכשיו.
היא פורשת לפני מספר אביזרים, אחד כחול, דילדו בגודל בינוני, ביצה רוטטת בצבע כחול שקוף, דילדו ורדרד בגודל טבעי, ואחד שחור בגודל מרשים מאוד. "נתחיל בקטן ונמתח אותך" היא לוחשת לי באוזן, ואני מרגיש 3 אצבעות חודרות אלי, מסתובבות בתוכי, יוצאות ונכנסות במהירות גוברת והולכת. פתאום היא לוקחת את הדילדו הוורוד, ובאבחה אחת חודרת אלי, אני נע קדימה בצורה אינסטקטיבית אך מגלה שאשכי לפותים בידיה , ואיני יכל לזוז. אני סופג אותו בתוכי , נכנס ויוצא , יחסית בקלות. ואז היא שולפת אותו מתוכי ולוקחת את הדילדו הכהה, הגדול. אני מרגיש לחץ על השריר , הדילדו מנסה לעבור את המחסום, חודר פנימה אך לא עד הסוף, הכאב משתק, הפחד מתפוצץ בראש. אני נאנק, גונח מכאבים, עומד לצעוק, ואז היא משחררת את הלחץ. ליטופים קלים של האזור הדואב להרגעה, ושוב ניסיון חדירה. גם הפעם הדילדו לא חודר עד הסוף. כך מספר פעמים. " אתה מאכזב! חשבתי שתגיע קצת יותר רחב מזה. פעם קיבלת אותו ללא בעיות!" אני מתנצל שאני לא מספיק רחב לקבל אותו. "אל תדאג! אנחנו נעבוד על זה. בסוף אתה תוכל לקבל זין ודילדו יחדיו בישבן שלך" היא מצחקקת לה. "יש לי עבד שרוצה לזיין גבר, הוא עבד מצטיין ומגיע לו פרס, אתה תהייה הפרס שלו" היא אומרת. היא מפליקה לי באשכים התלויים שלי והאוויר בורח לי מהריאות. אני מרגיש את היד שלה חופנת את האשכים שלי , מותחת, ואז חבל דק מתלפף סביב בסיס האשכים. "כדי שהם לא יפריעו לנו" היא אומרת. "ממילא אתה לא צריך אותם והם שלי" אני מתהפך על הגב לפקודתה. היא שוב מרימה את חצאית העור שלה ומתיישבת על פני, הפעם ביד אחת היא מחזיקה את החבל הקשור לאשכים שלי. ואז היא מתחילה לדהור על פני , כאשר החבל בידיה משמש אותה כמו מושכות של סוס. "אני גומרת! או שאני גומרת על הביציים לך" היא אומרת ונעה על פני תוך משיכה עזה בחבל. אני מרגיש את האשכים תיכף נקרעים ומנסה לגמור אותה מהר. היא נעה קדימה אחורה, במהירות גוברת והולכת, היא אוחזת באיברי התפוח ומושכת אותו, לאט לאט המהירות יורדת עד שהיא קמה מהפנים שלי. אני שוכב שם כולי מבריק מנוזלי הגוף שלה על פני היא משחררת את אשכי מהחבל ונותנת לי לשכב שם עד שנשימתי חוזרת אלי.
לאחר הפסקה קטנה, זבה אני מתנקה ומתלבש אנו יושבים לשיחה על הסשן. עד כמה אני לא מספיק רחב לקבל את הדילדו השחור ומה הצעדים לעתיד. אבל זה כבר נושא לפוסט אחר
 
sabrina2011תאריך: רביעי, 14.11.2018, 21:35 | הודעה # 2
טוראי
קבוצה: Администраторы
הודעות: 9
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline




 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן אצל סברינה (סשן אצל סברינה)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024