סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן מיוחד אצל המלכה סברינה (סשן מיוחד אצל המלכה סברינה)
סשן מיוחד אצל המלכה סברינה
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 10.06.2012, 19:18 | הודעה # 1
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
הגעתי לסשן אצל המלכה סברינה. היא נראתה עצבנית ולא כתמול שלשום.
שאלתי אותה מה קרה לה ש עצבן אותה והיא ספרה לי שעבר עליה יום לא ממש מוצלח יום קודם, ושהיא נפלה ונחבלה ובלתה מספר שעות בבית החולים כאשר הרופא מטפל ברגלה הפצועה. היא מאוד לא אוהבת רופאים לדבריה כי הם מכאיבים לה ולכן היא ממש רוצה "להכנס" בהם. לשמחתה אני הגעתי ולכן אני היום אחליף את הרופא שלה שהיא תוכל לפרוק את הכעסים שלה.
פשטתי את בגדי וחיכיתי לה על ברכי. היא נכנסה לחדר לבושה בשמלה עד הברך ונעלים בעלות עקב נמוך. בידה היא החזיקה כובע לבן מצחיק. היא התיישבה על הכורסא שלה וסימנה לי להגיע למרגלותיה. בזחילה על 4 הגעתי ולפי הוראה ממנה החלתי לנשק את רגליה וללקק את נעליה. בסטודיו שלה יש מראה גדולה, מולה היא יושבת על הכורסא. אני על 4 מלקק את נעליה והיא צופה בי במראה שמולה ומצחקק על הדרך בה האשכים שלי מתנדנדים להם שם בין רגלי. היא מרימה את ראשי ומסתכלת לתוך עיני, "אתה הרופא שלי היום, אני אחזיר לך על הכאבים שלי" היא מלבישה לי את הכובע הלבן על ראשי ופורצת בצחוק גדול. "תסתובב ותסתכל על עצמך בראי" אני מסתובב והמראה הניבט מהראי הוא שלי בכובע מטופש לבן עם מגן דוד אדום במרכזו. אני מחייך ומרגיש מטופש להחריד. היא אוחזת באשכי בחוזקה ומושכת אותי אליה. אני שם לב שהיא כל הזמן מביטה בי במראה וצוחקת, למלכה סברינה יש צחוק מתגלגל ומדבק. יד מרכינה את ראשי למזרן אבל משיכה בכובע מרימה את פני כך שאסתכל על עצמי בראי. נוזל שמנוני ניתז על גבי ואז אצבע עוברת ומשמנת את חריץ ישבני. כל אותו זמן ידה השנייה אינה עוזבת את אשכי. אצבע חודרת אלי עמוק ומשוטטת סביב, ואז נשלפת באחת ממני, רק כדי שיחדרו 3 אצבעות פנימה לתוכי. האצבעות משמנות את פי הטבעת מבפנים, ובמראה אני רואה את המלכה מביטה אל הסטרפאון השחור אשר לידה. היא שולפת את ידה מתוכי ומרימה דילדו ורוד ומחדירה אותו אלי, אני כבר מתורגל והחדירה קלה ומהירה. מספר דחיפות מהירות והדילדו נשלף והמלכה קמה ממני. בראי אני רואה אותה חגרת את החגורה עם הסטרפאון השחור הגדול. אני מבין מה הול לקרות עוד מספר שניות. אני מרכין את ראשי ומחכה.... היא מרימה את ראשי " אני רוצה שתראה איך אתה נראה רופא שלי! אני הולכת לזין אותך עם הזין השחור שלי רופא קטן שלי, אתה מכאיב לי ואני מכאיבה בחזרה" אני מביט בה מכוונת את האיבר השחור הגדול אל ישבני ואז לאט לאט חודרת אלי. בתחילה הישבן שלי טיפה מתנגד אבל ראשו של האיבר השחור עובר את השריר הראשוני ואז המכה אחת צולל פנימה לתוכי.
גם ארוך וגם עבה הוא ממלא אותי ואני רואה את עצמי מגוחך בכובע של רופא מצחיק מקבל זין שחור לישבני מהמלכה סברינה. היא מזיינת אותי במהירות גוברת והולכת, תחושה של שריפה בישבני אבל אני מתאפק לא לזוז. היא קולטת את תנועות הגוף שלי ובמהירות שוב חופנת את אשכי ומונעת ממני לזוז. זה זיון ברוטלי והיא כל הזמן צוחקת על המראה שלי עם הכובע המגוחך הזה.
היא נשלפת מתוכי ומורה לי לשכב על הגב. אני מציית, ישבני עדיין מרגיש פתוח, ורגלי פשוקות את מול הראי. היא נעמדת מעלי, פישוק קל ברגלי ואני רואה שהיא אינה לובשת תחתונים, אני רואה את מפגש הירכיים הלבנות ואת חלקת גן העדן הריחני שלה. "לשון בחוץ ולעבודה" היא מצווה ומורידה את עצמה על פני . לשוני מתחילה ללקק את שפתיה התפוחות ומחפשות את שומר השעה הניצב בפתח. אני מוצא אותו נותן לו תשומת לב מיחדת. הרעידות והאנחות מבהירות לי שאני עושה משהו טוב. מדי פעם לשוני חדרת לתוך איברה, היא נעה קדימה ואחורה עלי פני, אפי תחוב בישבנה ולשוני בגן העדן. היא אוחזת באיברי התפוח ומחילה למשוך אותו כאשר בידה השנייה היא מועכת את אשכי. לא עובר הרבה זמן ואני מתיז נוזל חם ולבן על בטני ועל ידיה. הי ממשיכה לסחוט את איברי ולנוע על פני עד שלא לאט היא נרגעת. ונשארת לשבת על פני. היא קמה ממני ומגישה לי את ידה ואני מלקק את ידה על שהיא נקייה.
" אני הייתי צריכה את זה! יש לי משהו עם רופאים, קשה לי שהם אומרים לי מה לעשות. אני המלכה! הם לא מבינים את זה" היא אומרת.
אני שמח שיכלתי להקל עליה את יומה.
היא כלכך צחקה בסשן הזה מהמראה שלי עם הכובע המטופש שזה היה שווה את כל מה שעברתי.
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן מיוחד אצל המלכה סברינה (סשן מיוחד אצל המלכה סברינה)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024