סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן ראשון של הרחבת פי הטבעת – סברינה (סשן ראשון של הרחבת פי הטבעת – סברינה)
סשן ראשון של הרחבת פי הטבעת – סברינה
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 10.06.2012, 19:22 | הודעה # 1
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
באותו שבוע ראיתי סרט ברשת של עבד ש 2 מלכות רוסיות מחדירות לו 2 ידיים לישבן. Double fisting. התמונות היו לי בראש וגם הפחד. התמונה של היד של המלכה יוצאת מישבנו של העבד לא עזבה אותי. שלחתי קישור לסרט באתר של המלכה סברינה. קיבלתי מספר תגובות אבל לא משהו חריג.
כשבוע לאחר מכן קבעתי סשן אצל המלכה סברינה. הגעתי למקום והפעם החיוך שלה היה קצת שונה, לא יכלתי לשים אצבע על השוני אבל תחושה אחרת.
היא פרשה להתכונן ואני הסרתי את בגדי וירדתי על ברכי עירום וחפוי ראש מחכה למלכה שלי שתכנס לחדר. מוסיקה החלה להתנגן ברקע, ידעתי שהיא עוד שנייה נכנסת. היא צעדה פנימה, ומיד ידעתי מה לעשות, אני מאולף, לשוני החלה ללקק את נעליה, היא עמדה מעלי ואמרה:" אני מבינה שאתה בקטע של פיסטינג?" לא ידעתי מה לענות, בהחלטה של שנייה אמרתי "כן המלכה". היא שאלה :" פעם עשית פיסטינג?" השבתי שלא. "אל תדאג, אנו נעבוד על זה יחד, אני ארחיב אותך עד שתוכל לקבל יד שלמה בישבן שלך!". הלב שלי החל להלום בחוזקה, למה הכנסתי את עצמי?
עברתי מרגל שמאל לרגל ימין, מדי פעם הצלפה עדינה הזכירה לי מי הבוס כאן עכשיו. מספר "טפיחות" על ישבני ואשכי התלויים להם שם הזכירו לי שהיום הנושא הוא ה"טוסיק" כמו שהמלכה שלי אוהבת להגיד. היא התיישבה והורתה לי להסיר את נעליה. לאחר מכן היא הורתה לי להסיר את תחתוניה בעזרת שיני בלבד, לא פשוט בכלל. קצת מאבק והם למטה. הרשתי לעצמי להגניב מבט למפגש ירכיה, לחלקת גן העדן!!!. היא הורתה לי להסתובב ולהראות לה את הישבן שלי. אני על 4 ישבני מופנה אליה, ראשי על מזרן ושתי ידי מפסקות את פלחי ישבני. שמעתי את הכפפות מולבשות על הידיים ואז הרגשתי 2 אצבעות מורחות חומר שמנוני במורד החריץ שלי ומתעכבות על ה"חור" שלי כפי שהמלכה נוהגת לכנות את פי הטבעת שלי. האצבעות עיסו את השריר, "תשחרר!" היא הורתה ואני הרפתי את השריר. האצבעות שמנו את החריץ ואז נכנסו פנימה בעדינות, משמנות בפנים את הדפנות של השריר. לאט לאט עמוק יותר. הרגשתי את האצבעות עוברות את מחסום השריר ואת שאר האצבעות הרגשתי סביב פי הטבעת. האזור רגיש ומלא בקצות עצבים ולכן התחושות הן חזקות מאוד. "2 אצבעות זה כלום, היום אני יראה לך עד כמה אני יכולה למתוח אותך". האצבעות נשלפו ממני ואז הרגשתי 3 אצבעות חודרות אלי, תחושה קלה של שלחץ והן בפנים, אני בתחילה מופתע מעצמי אך נזכר שזה בערך הגודל של הדילדו של המלכה סברינה. מספר שניות הן בתוכי ואז נשלפות. פתאום אני מרגיש לחץ גדול יותר בכניסה האחורית שלי, "4 אצבעות" המלכה מודיעה לי והלחץ בפתחי האחורי גדול מאוד. שוב לאט לאט ובסבלנות היא מחדירה לי 4 אצבעות לתוכי. היא מסובבת אותן בתוכי, מניעה אותן, ומזיינת אותי עם 4 אצבעות. התחושה של ה "מלאות, הזו בישבן היא מדהימה, הנשימה נעתקת ואני מתמכר לתחושה של הלחץ בישבן. היא מתחילה לחדור אלי מהר יותר ויותר, בהתחלה התנועה איטית מאוד אבל מתגברת עם הזמן, יותר ויותר מהר, יותר ויותר בקלות היד שלה נכנסת אלי, אני מרגיש את 4 האצבעות לשה בתוכי ואת האגודל לוחצת על השריר מבחוץ, אני מדמיין את הישבן שלי פעור, פתוח, כמו מערה שחורה. היא מכניסה את האגודל גם, הלחץ הוא גדול, יד אחת אוחזת באשכי, אני מקובע למקום, צנועה קדימה משמעותה כאב באשכים, הישארות במקום משמעותה 5 אצבעות בישבן שלי. אני בוחר באופציה השנייה, המשיכה באשכים שלי מבהירה לי שהיא רוצה אותי צמוד אליה, הראש זועק "קדימה!" ואז "אחורה". היא מנסה להחדיר את היד כולה, זה כואב מאוד, הכאב ממלא את כולי ומאיים לפוצץ את מוחי, אני לוחש "הפסקה!!!!!!". היא לאט לאט שולפת את ידה מתוכי, אני מרגיש את החור שלי פעור מאוד, ממש את הרוח נכנסת לתוכי, הלחץ ירד, אני נושם בכבדות, היא מלטפת את החור בעדינות סביב הפתח, "אתה ממש פתוח" היא מעירה ומצחקקת לה בשקט. היא דוחפת אותי קדימה ואני נשפך על על המזרן. איברי התפוח מרוח לאחור בין רגלי. אני נרגע לאט לאט. היא מצווה "נחת מספיק שרלילה קטנה שלי, יש עוד עבודה" אני מתרומם לתנוחה הקודמת, שוב ידי מפסקות את פלחי ישבני ומחכה לבאות. "החור שלך כלכך גדול עכשיו, ממש מערה, יד לא נכנסה עד הסוף אולי רגל"!
 
Mistress_Sabrinaתאריך: ראשון, 10.06.2012, 19:22 | הודעה # 2
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
היא נשענת לאחור, אני מגניב מבט אחורה בין רגלי ורואה את כף רגלה עוטה כפפה והיא מורחת חומר שימון עליה. אני מפחד!!! אני מבין שהיא הולכת להחדיר לי את כף הרגל. אני עוצם את עיני ומחכה, אני מרגיש את האצבעות נוגעות בי בקלילות, "אל תזוז כי אתה לא רוצה שאני אקשור לך את הביצים בחוט לרגל של הכסא!" המלכה אומרת, ואני מקפיד לא לזוז.
אני מרגיש את הלחץ מתגבר והולך, השריר נכנע ונפתח, הוא היה מוכן לזה, הכניסה קלה יותר הפעם. אני מרגיש את כף הרגל חודרת לתוכי ועוברת את מחסום השריר, האצבעות בתוכי.
אני ושם בכבדות והיא ממשיכה להחדיר, עוד מילימטר ועוד מילימטר, לאט לאט קצה כף הרגל בתוכי, היא מנסה עוד, אני משתנק מעוצמת הלחץ והכאב בישבני, היא מפסיקה להחדיר ומתחילה להניע את כף רגלה קדימה ואחורה. אני מרגיש את החלקלקות של הכפפה ואת גודל כף הרגל, היא נכנסת אלי יותר ויותר בקלות. הקולות שהמלכה עושה מעידים שהיא מאוד אוהבת את המראה של ישבני מולה עם כף רגלה בתוכו.
לא הצלחתי לקבל את כל כף הרגל של המלכה, רק עד האמצע. הלחץ כבר גדול מי בשבילי, המלכה נרגישה את המצוקה ולאט לאט נשלפת מתוכי. התחושה של המסע של כף הרגל מתוכי החוצה הוא מדהים, כל סנטימטר אני מרגיש, ואז היא בחוץ!!!!!!
אי מנסה באינסטינקט לכווץ את השריר אבל לא יכול. הוא נשאר פתוח!! זו תחושה שלא מהעולם הזה, איברי עומד להתפוצץ. אני מרגיש את הלחץ בסיס האשכים עולה, מנסה לא לגמור.
היא מחדירה לי 3 אצבעות, בקלות, ובידה השנייה חופנת את איברי התפוח. הניגוד בין היד הקרירה שלה והאיבר המתוח והחם עושה את שלו ו3 תנועות מהירות שלה וזרע חם ניתז מאיברי ונוחת על הסדין. היא ממשיכה לחלוב את שאריות הזרע ממני, האצבעות שלה עדיין בתוכי, אני שולף את עצמי ממנה ונזרק על הסדין. מרגיש את הזרע הרטוב, רואה כתמים שחורים מול העיניים. היא מתיישבת לידי ומניחה את ראשי על החזה שלה ומלטפת את ראשי. לאט לאט אני מחזיר לעצמי את הנשימה ואת הדופק. כמעט 5 דקות ישבנו כך שאני על החזה שלה והיא מלטפת אותי ומרגיעה.
לאחר המקלחת ישבנו לדבר קצת. היא אמרה לי שאם קצת אימון אוכל לקבל יד שלמה לתוכי. היא אמרה לי שמספר ימים אני ארגיש את הישבן פתוח עד שהתחושה תעבור. אמרתי לה שכל פעם שאשב אזכר בה ובסשן המדהים הזה.
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן ראשון של הרחבת פי הטבעת – סברינה (סשן ראשון של הרחבת פי הטבעת – סברינה)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024