סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה באזור חיפה 054-6191181
דף הביתהרשמההתחבר
[ הודעות חדשות · חברים · כללי הפורום · חיפוש · RSS ]
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן ייחודי עם סברינה (סשן מיוחד מאוד)
סשן ייחודי עם סברינה
Efesתאריך: שלישי, 04.09.2012, 16:20 | הודעה # 1
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
קבעתי עם סברינה בשעות הצהריים.
אלו השעות שבהן אני פנוי בין לקוחות. מפגש עם המלכה סברינה מנקה את הראש שלי ונותן לי אנרגיות להמשך העבודה. פעם לקוח שאל אותי מדוע אני מחייך כל כך הרבה בשעות כאלו ולא ידעתי מה לענות.
בקיצור הגעתי למקום והיא קיבלה אותי בחיוך רחב ולבוש קל. מבעד לבד הדקיק יכלתי לרות את קימורי גופה ומתאר החזה המדהים שלה. נכנסתי לחדר והיא הורתה לי להתכונן. היא אמרה שהיא הולכת לשטוף את עצמה ולהתרענן ותוך כמה דקות היא תחזור ושחסר לי שלא אהיה כמו שהיא אוהבת.
הסרתי את בגדי וירדתי על ברכי והתכוננתי לבואה של המלכה סברינה. הדלת נפתחה והיא נכנסה לבושה מחוך עור שחור אשר הבליט את החזה המפואר שלה. חצאית עור שחורה קטנה. הצבע השחור של בגדי העור בלט על רקע עורה הלבן. נעלים עם עקב שקוף וגבוהה השלימו את ההופעה. איברי מייד זינק לפעולה והזדקר לו בין רגלי.
 
Efesתאריך: שלישי, 04.09.2012, 16:20 | הודעה # 2
טוראי
קבוצה: Модераторы
הודעות: 14
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
היא לקחה כיסא והתיישבה רגל על רגל. סימון קל באצבע ואני מיד מזנק על ברכי ללק את כפות רגליה. כך היא חינכה אותי להגיד לה שלום. לשוני עברה על האצבעות המשוכות בלק אדום, ליקקה בין האצבעות, וקצת במעלה הקרסול. "הורד לי את הנעל" היא צוותה ואני הורדתי את הנעל והנחתי אותה בצד. "עכשיו לרגל השנייה" היא אמרה ואני מייד עברתי לתת תשומת לב לכף רגלה השנייה. לאחר שהסרתי גם את נעלה השנייה והנחתי אותה בצד היא התיישבה מולי בפיסוק. מייד ראיתי שאין היא לובשת תחתונים. מבטי ננעץ בחיבור ירכיה ובחלקת גן העדן אשר התגלתה מולי. זה מראה יפה מאין כמוהו. איברה מגולח ומטופח. שפתיה קטנות והתמונה כמו נלקחה מהחלומות שלי. היא סימנה לי עם אצבעה על פנים הירך שלה ואמרה "תזהר לא לגלוש יותר מדי קרוב, רק מסביב" לשוני החלה ללקק את פנים ירכיה כאשר אני נזהר מאוד לא לגעת באזור האסור. זה ממש לא קל להיות ליד אבל לא לגעת.
ידה הונחה על ראשי ודחפה אותו עמוק יותר לבין ירכיה, אפי ננעץ בין שפתי איברה וירכיה נסגרו על ראשי. לא ממש יכלתי לעשות משהו אלא רק לנשום את ריחה המשכר לתוכי. ניסיתי להוציא לשון ללקק קצת אבל זה לא אפשרי בלחץ הגדול אשר הופעל על ראשי.
היא שיחררה את הלחץ ודחפה את ראשי משם לאחור. "על הגב עבד קטן שלי!" היא מצווה ואני מציית. נשכבתי על גבי, רגלי בפיסוק קל ועיני מעוצות בתקרה. היא חפנה את אשכי בידה והחלה לקשור את בסיס האשכים עם שרוך עור. המתיחה אשר נוצרה נתנה תחושה מדהימה. "זה כדי שהם לא יפריעו לי" היא צחקקה לה. "שלח לי ד ותרגיש את הביצים שלך מתוחות " היא צוותה ואני שלחתי יד והרגשתי את אשכי מתוחים תחת הקשר. זה כמו להרגיש משהו שאינו קשור לגוף כי אין מש תחושה באשכים אלא רק תחושת המתיחה. וביד מרגישים אותם כמו כדורי גומי.בזמן שאני ממשש את אשכי העקודים היא לבשה מולי את החגורה עם האיבר השחור. היא התיישבה על הכיסא שוב בפיסוק קל והפעם האיבר השחר זקור בין רגליה. "עכשיו אני רוצה שתמצוץ לי! אם תהייה טוב אולי אתן לך למצוץ לגבר אחר אבל לפני זה אני רוצה לראות שאתה יודע את העבודה. אם תהיה טוב אולי תוכל להרוויח כמה שקלים כמוצץ הבית שלי. עכשיו נראה אותך!" התחלתי למצוץ את האיבר השחור, דמיינתי את כל הסרטים בכחולים שראיתי וגייסתי את כל הדמיון שלי וניסיתי לעשות את העבודה הטובה ביותר שאני יכל. "יותר מדי שיניים! אם זה היה איבר אמיתי כבר מזמן היה מוריד לך סטירה! פחות שיניים ויותר עמוק!" המלכה סברינה נתנה לי תיקונים. ניסיתי להיזהר עם השיניים ולהכניס את האיבר עמוק ככל שניתן לגרון. פתאום היא אחזה בראשי ודחפה את האיבר לתוך הפה שלי בכוח. האיבר כמעט קרע לי את הלחי והיא צחקה ונתנה טפיחות קלות על הלחי התפוחה. "כך תעשה שנראה את הראש נכנס ויוצא" !
היא המשיכה לזיין לי את הפה באגרסיביות ודמעות עלו בעיני בגלל העומק שהיא חדרה לגרוני. התשנקתי קלות והיא צחקה "זה מה שאני רוצה לשמוע ! אם אני אביא לכאן את החבר שלי אני לא רוצה שהוא יחשוב שאתה לא משקיע" היא שלפה את האיבר מגרוני ונתנה לי שניות מספר לנשום רגיל. "עכשיו לא לשכוח את הביצים" התחלתי ללקק את בסיס האיבר כאשר אני עולה ויורד על האיבר מלמעלה למטה.
"בזה אתה טוב" היא העירה ואז הורתה לי ללכת למיטה שעמדה ליד. נגשתי למיטה ולא ידעתי מה לעשות. נעמדתי לידה וחיכיתי להוראות. "תעלה עליה!" עליתי על המיטה. פתאום נשמעה נקישה בדלת החדר! המלכה סברינה מגשה לדלת ופתחה אותי לכדי חריץ קטן. מספר מילים נאמרו ואז היא פנתה אלי והורתה לי לעמוד על 4 על המיטה כאשר ישבני לכוון הדלת. צייתתי!
מלכה נוספת נכנסה לחדר ושתיהן ניהלו שיחה ערה כאשר מדי פעם הן העירו משהוא על ישבני וצחקו.
"תראה לה את הישבן שלך" המלכה סברינה אמרה ואני פיסקתי את פלחי ישבני. "את רואה איך הישבן שלו פתוח? אנחנו יכולות להרוויח ממנו כסף לא רע! יש שוק לזה, רק נלמד אותו למצוץ יותר טוב ואז נוכל להרוויח עליו כסף לא רע בכלל. תחשבי על זה 300 ₪ למציצה וזיון, הוא יקבל 50 ואנחנו את השאר. " שתיהן צחקו והמלכה השנייה עזבה את החדר.
המלכה סברינה עלתה על המיטה וכרעה על ברכיה לפני, היא הרימה את ידיה לצדדים והורתה לי להסיר את המחוך שלה. הסרתי את המחוך ושחררתי את החזה המדהים שלה. "עכשיו הסר את החצאית שלי" הסרתי את החצאית שלה וישבנה נחשף. "עצום את עיניך" היא הורתה לי. "אתה עדיין לא הרווחתה את הזכות לראות אותי עירומה. עצמתי את עיני ושמעתי את סברינה משנה תנוחה. "עכשיו אתה יכל לפתוח עיניים. פקחתי את עיני והיא שכבה שם מכוסה בשמיכה כאשר שמיכה בין רגליה. החזה שלה מציץ מתחת לכיסוי. הסדין הכהה נתן ניגוד כל כך יפה לעורה הלבן. היא פרשה את זרועותיה ואני נשכבתי על חזה. היא חיבקה אותי וראשי בין שדיה. "אתה עבד כל כך נאמן! כל פעם אתה מקבל ממני עונשים ואתה לא מתלונן. הפעם תקבל קצת דבש". נשקתי לפטמותיה ונישקתי את קצה אפה. חזרתי ללקק את השדיים היפות שראיתי מעודי. בעדינות ליקקתי את העטרה של הפטמה ונגסתי קלות בפטמה עצמה.
כאשר אני נישקתי את אפה איברי התפוח והמתוח בגלל השרוך אשר מתח את אשכי נגע קלות באיברה. אני הרגשתי בגן עדן באותה שנייה. מספר דקות של ליקוקים והיא כרעה לפני כאשר גבה אלי. חפנתי את שדיה בידי ונצמדתי לאחוריה. איברי התחכך בגבה התחתון ולשוני ליקקה מאחורי אוזניה. כך מספר דקות עד שהיא ניתקה ממני.
היא הורתה לי לשכב על הגב ושיחררה את השרוך סביב אשכי. השחרור היה מדהים וגרם לאיברי לזנק לו. יד משומנת נלפתה סביב האיבר שלי ותוך מספר שניות מטען חם ודביק ניתז ממני על בטני. איברי פעם בידה אשר חפנה אותו עד שהפעימות פסקו.
לאט לאט החזרתי את הנשימה לקצב הטבעי שלה.
לאחר מכן התקלחתי וחזרתי לחדר. היא ישבה שם, מעשנת סיגריה ולבושה בחלוק. שד חשוף כמעט לגמרי ריתק את מבטי.
היא מדהימה
 
Mistress_Sabrinaתאריך: שלישי, 04.09.2012, 22:32 | הודעה # 3
רמטכ"ל
קבוצה: Администраторы
הודעות: 49
פרסים: 0
מוניטין: 0
מצב: Offline
chupa
 
פורום » ברוכים הבאים לפורום BDSM - סאדו מאזו » סיפורי סשנים עבר עם מלכה » סשן ייחודי עם סברינה (סשן מיוחד מאוד)
  • 1 מתוך 1דף מספר
  • 1
חיפוש:

סטודיו בדס"ם של המלכה סברינה בדירה פרטית מאובזרת ודיסקרטית מאוד054-6191181 מארחת מגיל 25 ומעלה © 2024